talt-_DSC7123

Låna material av distriktet

I Norrköping har distriktet ett förråd som förvaltas av Bauta Swensson. Här kan du främst låna militärtält men det finns även färdiga patrullkistor om din kår ska ut på läger.

Även du som är aktiv scout i någon av våra samverkansorganisationer, såsom Equmenia och NSF, är aktiv utbildare eller på annat sätt bedriver scoutverksamhet, är varmt välkomna att låna vårt material.

Om du saknar scoutanknytning ber vi dig vända dig till någon annan för att låna material. Vårt material är endast avsett för scoutverksamhet.

För att låna material i Norrköping kontaktar du Bauta Swensson: Bauta@mail-scout.se eller 0122-311 91 / 070-665 8689

Denna sida kommer uppdateras med inventeringslistor på vad det finns för material att tillgå i de två förråden!